Ruilen van goederen, klachten

De meeste van ons assortiment T-shirts, sweatshirts, schoenen of broeken zijn Europese maten en bij sommige maten vindt u meestal de geschatte afmetingen. Desalniettemin kan het bij de keuze voorkomen dat de bestelde goederen niet passen of anderszins passen. Hieronder vindt u instructies hoe u te werk moet gaan als de maat van de bestelde goederen niet bij u past.

WELKE OPTIES HEB IK?

  1. We zullen de goederen ruilen voor een andere maat / groter of kleiner / volgens uw wensen
  2. U stuurt de goederen naar ons terug en krijgt het geld terug. Zie de pagina met het retourbeleid voor meer informatie

HOE JE DAT DOET?

Het enige wat je hoeft te doen is het retourformulier in te vullen dat je samen met de goederen en de factuur in het pakket hebt gekregen. Als het retourformulier niet was bijgevoegd, kunt u het hier downloaden in PDF of WORD formaat .

Print dit formulier en vul uw gegevens in. Geef aan of je een omruiling, een retourzending of een klacht wilt.

a) Als u de omruiling van goederen voor een andere maat aanvraagt, voegt u de gewenste maat goederen toe aan het formulier.

b) Als u alleen de goederen wilt retourneren (zonder ruilen), voer dan het nummer van uw bankrekening in waar we het geld naartoe moeten sturen. Als de betaling voor de goederen is gedaan vanaf een PayPal-rekening, wordt het geld teruggestuurd naar uw PayPal-rekening. Indien u geen bankrekening heeft, vinkt u in het formulier de optie voor terugbetaling per postwissel aan (deze optie geldt alleen voor Tsjechië).

c) In het geval van een claim voor goederen, beschrijf in woorden het defect, de plaats van het defect en hoe het defect is ontstaan.

Indien mogelijk verpak je de goederen ook in de originele verpakking en het bijgevoegde ingevulde protocol en verstuur je de zending aangetekend naar het adres dat onderaan het protocol staat vermeld .

WAT KAN IK HIERNA VERWACHTEN?

Het kan enkele dagen duren voordat uw zending bij ons is afgeleverd. Zodra uw goederen ons bereiken, zullen wij uw verzoek echter onmiddellijk in behandeling nemen.

Als we de goederen waarvoor je de geretourneerde goederen wilt ruilen op voorraad hebben, sturen we je meestal binnen een week, meestal de volgende dag, een nieuw pakket.

Indien de goederen die u wenst om te ruilen niet voorradig zijn bij ons of bij een partnerfiliaal, dan zullen wij de goederen voor u bestellen (indien dit nog geleverd kan worden door de leveranciers). De goederen worden doorgaans binnen maximaal 2 tot 4 weken opgeslagen. Als de zending met de geruilde goederen niet binnen 14 werkdagen aankomt en u niet langer wilt wachten tot de goederen zijn opgeslagen, neem dan contact op met onze klantenlijn of per e-mail op info@msbox.cz en we komen overeen een eventuele verdere procedure.

ZIJN ER RETOUR- OF RUILKOSTEN?

Nee, er worden geen kosten in rekening gebracht.

1. Bij het ruilen van goederen - stuur de goederen die u wilt ruilen met een protocol naar ons en wij sturen u de nieuw geselecteerde goederen gratis op onze kosten.

2. Als u niet-conforme goederen retourneert , zullen wij binnen tien dagen na levering van uw zending het geld terugstorten op uw rekening of Tsjechische postbrief naar keuze in het protocol.